Address
iran – Tehran – shariar - andisheh – Phase.1 - shahed Sq – N. 9
Mob : 09191616785
Mob : 09198958238
www.HonarkadehKohan.com
www.HonarkadehKohan.ir
babaei@honarkadehkohan.ir
info@honarkadehkohan.ir
h.babaee1346@gmail.com
Mr. H babaei
اختراعات من در دانشگاه هنرکرج و تهران و اندیشه ونمایشگاه بین المللی تهران به نمایش گذاشته شده واستادان بسیاری انها را دیده و تایید کرده اند و در اداره ثبت به ثبت رسیده اند.هر نوع کپی برداری پیگرد قضایی و قانونی دارد.
my inventions art university of tehran and karaj and andishe in tehran international exhibitions were displayed and many masters and have confirmed they have seen and have been registered in the registry office any prosecutions and legal copying.
آموزش مبانی ریتم به این دسته از کودکان تا چه اندازه اهمیت دارد ؟
نخستین گام در این راه شناخت دانش آموز و بررسی رفتارهای وی است . و پس از آن ابزار نوساخته می شود که دانش آموز توان کارکردن با آن را داشته باشد. دیگر اینکه میان شناخت و ساخت و کار با هنرجو نباید گسست و ناپیوندی باشد و بایستی چندین سال تنها با یک تن کارکرد تابه پایانه پسندیده رسید یادمان باشد آفرینش و هستی همان ریتم در گونه های گوناگون است .
به باورمن اگر سد(صد)دانش آموز نا توان مغزی زیر بهره هوشی 75 در دبستانی باشد باید سد گونه ابزار ریتم درمانی داشته باشیم که برخی از آنها در بازار هست و برخی دیگر باید ساخته شود که در خور دانش آموز باشد .
چو کوشنده باشی تن آسان شوی
وگر آز ورزی هراسان شوی
اساسا آموزشم ریتم را به صورت انفرادی یا گروهی کدامیک را مناسب می دانید ؟
همیشه به هنرجویان خود میگویم که سکوت در موسیقی ارزش بسیاری دارد زیرا بسیاری از ساخته هاو نوشته هاو راز و نیازهای آدمی در سکوت ساخته و پرداخته می شود و دانش آموز نابینایی که صدای ساز خود را در سکوت می شنود به هیجان می آید که کار را بهتر دنبال کند و ناشنوایی که صدای دف را حس میکند به شور میآید و به خود باوری می رسد که میتواند نوازنده ی خوبی باشد و هنگامی که همه گروهایی که از این گونه هستند در کنار هم و با هم ریتم و ملودی را می آمیزند و صدای : آب ، چوب ، سنگ و ... را میشنوند به هیجان شگفتی میرسند و به این گزینه گران سنگ می رسند که با ابزارهای گوناگون می توان دلپذیرترین صداها رادرآورد ( در این زمینه هنرجو از تک نوازی به گروه نوازی می رسد )
که داند که بلبل چه گوید همی
به زیر گل اندر چه جوید همی
برای پیشرفت ریتمیک در دو زينه (مرحله) کار انجام می شود ((تنهایی و گروهی )) در هر دو زينه به ویژه گروهی هیجانات دانش آموز هویدا می شود و برای زندگی بهتر در هازمان (جامعه) آماده می شود .
هنرکده کهن
آدرس دفتر مرکزی : شهریار
اندیشه فاز 1 ، میدان شاهد ، بالای بانک کشاورزی ، طبقه 3 پ 9
کد پستی : 44444 _ 31681
همراه : 785 16 16 - 0919
09198958238
www.HonarkadehKohan.com
www.HonarkadehKohan.ir
آدرس ایمیل
babaei@honarkadehkohan.ir
info@honarkadehkohan.ir
h.babaee1346@gmail.com
آقای بابائی
سرچ کن : گروه تحقیقاتی اکبر اکبری
با اساتید دانشگاه ها ، کارشناس حرفه ای تغذیه و مربی تیم ملی
( ورزش درمانی , تغذیه تخصصی , بدنسازی )
AkbarAkbari_ir@ اینستاگرام ، تلگرام ...
Akbari 0919 330 30 22
برخی از طرحهای خام ساخت سازهای ریتمیک خود را واگذار میکنم
گفتگوی حضوری با در دست داشتن کپی شناسنامه و کارت ملی
سپاس - بابایی
برخی از طرحهای خام ساخت سازهای ریتمیک خود را واگذار میکنم
گفتگوی حضوری با در دست داشتن کپی شناسنامه و کارت ملی
سپاس - بابایی